Wednesday, May 25, 2016

Review : Soft Matte Lip cream/Ruj Mat Matte Lipstick

          Soft Matte Lip Creamul de la Nyx nu este nici un ruj lichid dar nici un luciu de buze. De fapt le combina pe cele doua foarte bine si astfel ai doua produse intr-unul singur. Este disponibil in 15 culori, insa cele pe care le am eu sunt Milan , Copenhaga si San Paulo si in mod sigur nu o sa ma opresc aici pentru ca imi plac foarte mult si sunt de o calitate foarte buna.


            Primul lucru pe care il observi la acest lip cream inainte de a-l aplica pe buze este mirosul, care este de prajituri, de bombonele, la unele mai accentuat, iar la altele mai putin accentuat. Este foarte pigmentat, are o textura fina si matasoasa care se intinde cu usurinta pe buze, iar la final obtii o finisare mata. Fata de alte rujuri mate, acesta nu-mi usuca buzele si mi-l pot aplica fara a-mi da in prealabil cu un balsam de buze, insa rezistenta lui nu este una foarte mare. Daca bei sau daca mananci ceva se mai sterge, mai ales in interiorul buzelor, iar in caz contrar, 4 ore cel putin rezista fara nici o problema. Daca imi doresc sa ii cresc mai mult rezistenta, imi dau cu putin fond de ten si pudra inainte pe buze sau cu un creion de buze in nuanta rujului pe care il folosesc si astfel ma pot bucura mai mult timp de el , fara sa mi se stearga culoarea prea repede de pe buze. Nuantele Milan si San Paulo le folosesc aproape zilnic pentru ca mi se pare ca se potrivesc foarte bine machiajelor de zi, iar Copenhaga doar atunci cand nu imi machiez ochii foarte strident si mai ales atunci cand am cate un eveniment, pentru ca mi se pare ca iti da un aer foarte elegant si se potriveste foarte bine ocaziilor speciale.
          De rujul mat de la Nyx, in nuanta Perfect Red,  am ramas un pic dezamagita pentru ca aveam asteptari mai mari fata de Lip Creamul Mat. Cand spun asta ma refer la rezistenta lui, care nu este una foarte buna. Cel putin in cazul meu, cand il aplic pe buze mi se transfera imediat pe dinti, iar daca mananc sau beau ceva, e teroare! Mi se intinde pe toata fata :)) L-am incercat si cu creion de buze aplicat inainte dar rezultatul este acelasi. Intradevar nu mi se sterge de tot de pe buze, dar nici foarte mult nu mai ramane.  Din alte puncte de vedere rujul imi place, pentru ca este foarte pigmentat, nu-mi usuca buzele deloc, este cremos , iar dupa aplicare devine mat.Are aproape aceleasi caracteristici ca si Lip Creamul Mat. Daca era si un pic mai rezistent era perfect! Il folosesc atat la machiajele de zi cat la machiajele de seara. Mi se pare ca se potriveste foarte bine in ambele situatii.
          Am facut si cateva swatch-uri pentru a va arata cat de intense sunt si sper sa va fie si de folos in cazul in care doriti sa va achizitionati una dintre nuante.


          Azi mi-am realizat un machiaj al ochilor mai putin strident, special pentru a folosi nuanta Copenhaga pe buze, si pentru a o scoate mai mult in evidenta. 



          In poza de mai jos am vrut sa combin un pic culorile si peste nuanta Copenhaga , in interiorul buzelor , am aplicat nuanta Milan cu putin luciu de buze si am creat un machiaj ombre al buzelor. Mie imi place foarte mult cum se combina mai ales ca raman la locul lor cat timp le ai pe buze fara sa se intinda. 



         Rujurile le puteti gasi pe  http://www.makeup-shop.ro/ , dar pana atunci astept o parere si sa imi spuneti care dintre ele v-au placut mai mult :D

        


No comments:

Post a Comment