Sunday, May 22, 2016

Review : The Blushed Nudes ~Maybelline~

          Sunt sigura ca majoritatea stiti despre noua paleta The Blushed Nudes de la Maybelline, mai ales ca a fost mare nebunie cu ea peste tot pe internet. Mi-am dorit-o foarte mult de la inceput si avand in vedere ca a fost la un pret foarte bun de lansare, si anume 59 de lei de la 70 si ceva de lei, nici nu am mai stat pe ganduri si mi-am achizitionat-o. Este o paleta in care predomina cel mai mult nuantele neutre, calde, potrivite mai mult pentru machiajul de zi , exact ceea ce cautam si eu de ceva vreme.


           Paleta are 12 farduri, dintre care unul singur este mat, iar restul sunt mai mult sau mai putin sidefate, cu putin sclipici in ele, nu are oglinda si contine un aplicator cu doua capete: intr-un capat este buretel si in celalalt capat pensula. Desi eu mi-am achizitionat-o pentru a o folosi mai mult pentru machiajul de zi , iti poti crea si un machiaj de seara fara nici o problema, nuantele sunt foarte frumoase, mie imi plac toate fara nici o exceptie, sunt destul de pigmentate, nu este nevoie sa insisti la aplicarea fardului pe pleoape, se blenduiesc foarte usor si ce imi place cel mai mult este ca sunt un pic cremoase si se intind foarte bine, fara sa imi pice tot fardul de pe aplicator pe obraz.


           Rezistenta este una medie, dar cu toate astea sunt foarte multumita pentru ca mi-am aplicat fardul fara primer, si desi am pleoapele foarte uleioase , dupa aproximativ 10 ore, fardul mi s-a strans doar putin in coltul interior al ochilor. Si din intensitatea lor se mai pierde pe parcursul zilei, insa culoarea nu se pierde de tot si totusi se mai vede.


            Paleta contine pe spatele ambalajului si cateva idei despre cum ai putea sa combini fardurile in diferite machiaje, in caz ca ai o zi in care esti mai putin inspirata si nu stii ce machiaj sa iti creezi.


           In concluzie , cred ca este o paleta buna si nu regret ca mi-am cumparat-o. Are culori foarte frumoase, variate , care se pot combina foarte usor, iar daca doriti sa o achizitionati si voi o gasiti in DM. Sper sa va placa postarea si sa imi lasati commenturi sa imi spuneti si voi parerea despre aceasta paleta sau daca v-ati dori sa o aveti si voi :)

ps: Lasati-mi si link catre blog sau website pentru a schimba impresii si pareri :)

No comments:

Post a Comment