Sunday, May 15, 2016

Review: Infallible Sculpt&Blush Sculpt ~L'Oreal~

                                               Paleta Sculpt Infallible si fardul 
                                                       de obraz trio Blush Sculpt
                                                                  ~L'Oreal Paris~



                 L'Oreal Paris a lansat o noua linie de produse (pe la sfarsitul lui februarie daca nu ma insel) L'Oreal Paris Infallible Sculpt Range din care fac parte : o baza care se foloseste inainte de conturare, paleta pentru modelare si sculptare si un fard de obraz trio, menit tot pentru sculptare. Pe cele doua din urma, mi le-am achizitionat si eu si azi a fost ziua in care le-am testat. Pe fiecare le gasiti in trei nuante diferite. Paleta pentru modelare si conturare in nuantele deschisa, medie si inchisa, iar fardul de obraz in nuantele nude beige, soft sand si soft rosy. Eu mi-am ales nuantele medie in cazul paletei pentru conturare si nude beige in cazul fardului de obraz.

                Paleta Infallible Sculpt  contine doua nuante de fond de ten, una pentru conturare , mai inchisa ,iar alta pentru iluminare, mai deschisa dar si o mica brosura in care este prezentat modul de aplicare a celor doua nuante de fond de ten in functie de forma fetei. Cu ajutorul acesteia va puteti defini trasaturile fetei intr-un joc de lumini si umbre. Cea deschisa este potrivita pentru intensificarea trasaturilor fetei, iar cea inchisa pentru sculptarea si definirea conturului fetei. Produsul este unul foarte cremos si se intinde foarte usor, nu este nevoie sa iei foarte mult pe pensula, asadar daca incercati sa va conturati pentru prima data , ca si mine, trasaturile fetei, sau daca inca nu ati incercat si va doriti acest lucru,  paleta aceasta este cea mai potrivita, pentru ca se lucreaza foarte usor cu ea si produsul este foarte bun.



                 Blush Sculpt , este un fard de obraz trio, care se aplica dupa folosirea Paletei Infallible Sculpt . Cele trei nuante pe care le are , sunt foarte pigmentate, iar sclipiciul pe care il contin fardurile lumineaza foarte frumos tenul, mai ales in cazul celei mai deschise nuante.  Nuanta cea mai inchisa este aplicata pe pometi, cea medie este cea care face trecerea dintre cea inchisa si cea mai deschisa, iar cea mai deschisa este destinata iluminarii trasaturilor. Se pot folosi si impreuna cele doua nuante inchise , exact asa cum am facut si eu si rezultatul va fi la fel de frumos.

                     Produsele le puteti gasi pe site-ul www.lorealparis.ro, in magazinele DM sau pe site-ul celor de la emag.
                      In continuare, va voi arata poze inainte de a folosi produsele mai sus prezentate si dupa ce le-am folosit.


                  

                       Pana data viitoare, astept sa imi spuneti daca ati incercat si voi aceste produse si cum vi s-au parut, iar in caz contrar, daca v-ati dori sa le incercati . O zi frumoasa!

No comments:

Post a Comment